Sunday, February 7, 2010

BAJU KURUNG, BLOUSE PRELOVED PULAK!!

baju2 yang baru di upload ni adalah kepunyaan saya, kebanyakkannye hanya dipakai tak lebih 5x..tq

VOIR EXCHANGE BEIGE BLOUSE sold to norzaina :)
blouse ni masih dlm keadaan yg elok, saya pakai baru 2x, msa tu saja2 beli..
size: M/L
condition : 9/10
(ukuran akan diberikan atas permintaan)
price: rm15

KIMONO LIKE BLOUSE

Blouse ni saya pakai sekali je..tgk2 mcm kurang sesuai dgn badan saya..tapi in a very good condition..
size: M
condition : 9/10
(ukuran akan diberikan atas permintaan)
price: rm15


LONG YELLOW BLOUSE

blouse ada defect kat bhgn batu2 tu ada satu yg tertanggal..tapi condition lain tip top!
size: M
condition: 9/10
(ukuran akan diberikan atas permintaan)
price: rm15


SCARLET PINK BLOUSE sold to norzaina :)
blouse ni sgt2 selesa dipakai..puas hati kalau beli,,masih dlm condition yg baik..
size: S
condition: 8.5/10
(ukuran akan diberikan atas permintaan)
price: rm8

SCARLET BEIGE BLOUSE
blouse ni sesuai dipakai ke pejabat..saya pakai sekali je..tip top lagi..
size: XL
condition: 9/10
(ukuran akan diberikan atas permintaan)
price: rm15


CHEONGSAM STYLE BAJU KURUNG MODEN
saya sayang sgt baju ni..saya simpan dlm plastik lagi..kalau anda beli, saya akan bg dgn plastik skali..pakai sekali je, kain baju ni kain merah plain..
size: S/M
condition : 9/10
(ukuran akan diberikan atas permintaan)
price: rm50


BAJU KEBAYA BUNGA BIRU

baju nih dh tak muat n kain baju ni patutnyer warna biru bunga tu tapi hilang masa pindah rumah..
size: S
condition: 9/10
(ukuran akan diberikan atas permintaan)
price: rm15


BAJU KURUNG HIJAU BUNGA SULAM
baju kurung ni saya pakai sekali je, lepas tu dh tak muat..baju ni kategori S, material sgt2 baik, saya gerenti anda pasti puas hati kalau beli..
size: S
condition: 9/10
(ukuran akan diberikan atas permintaan)
price: rm50


BAJU KURUNG SEQUIN OREN
sila klik kat gambar utk tgk sequin yg ada pd baju..sgt2 cantik..
size: M
condition: 8/10
(ukuran akan diberikan atas permintaan)
price: rm15

No comments:

Post a Comment